Pandora
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


something
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 prøv at...............

Go down 
ForfatterBesked
gæst
Gæst




prøv at............... Empty
IndlægEmne: prøv at...............   prøv at............... I_icon_minitimeTirs Jun 01, 2010 3:09 pm

Hej.
Kiggede lige på siden.
Den virker lidt kedelig, hvad med at lave en historie til siden eller noget?
Tilbage til toppen Go down
Rune

Rune


Antal indlæg : 15
Join date : 26/05/10

prøv at............... Empty
IndlægEmne: Sv: prøv at...............   prøv at............... I_icon_minitimeTirs Jun 01, 2010 4:36 pm

Det er vel meningen, ligesom på Lost World, at man skaber sin egen historie? Det synes jeg i hvert fald er sjovet. At der er et 'overemne' med hvilken tid man lever i, og så skaber man selv sin egen historie. Det der er i forhold til Lost World, det er bare at der er nogle lidt anderledes racer. Smile
- Dog er dette jo kun min mening Razz
Tilbage til toppen Go down
gæst
Gæst




prøv at............... Empty
IndlægEmne: Sv: prøv at...............   prøv at............... I_icon_minitimeLør Jun 05, 2010 10:32 am

Jaja, sin egen historie, synes bare der mangler noget til at....sætte det hele lidt i gang.
Tilbage til toppen Go down
Rune

Rune


Antal indlæg : 15
Join date : 26/05/10

prøv at............... Empty
IndlægEmne: Sv: prøv at...............   prøv at............... I_icon_minitimeSøn Jun 06, 2010 3:09 pm

mmh, så er det nok bare mig der har en fantastisk kreativitet til at sætte mine egne ting igang xD Jeg synes kun at det bliver sværere hvis siden får en historie som man skal rette sig efter.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





prøv at............... Empty
IndlægEmne: Sv: prøv at...............   prøv at............... I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
prøv at...............
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pandora :: om siden :: dine idéer-
Gå til: